شب مال من و توست


اینجا همه چی درهمه:)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

من سعی میکنم که رویاهایت  را واقعیت ببخشیم

کاری غیر از این نمکینم- به من اعتماد کن ، عزیزم

نیازی نیست که در عشقمان بی میلی باشی

عشق احتیاج به زمان دارد و این قانون طلایی عشق است

رویاهای توعین امروز واقعیت است

و اکنون رویاهایت جاودانه اند

عزیزم وقتی لبخندت را میبینم

تخیلات دیوانه وار به هر سو روان میشود

عشق باعث میشود که من احساس خوبی داشته باشم

در طول شب کمکم کن

بعضی وقتا تو در عشقمان بی میل هستی

بعضی وقتا تو در عشقمان سرکش هستی

عشق باعث میشود که من احساس خوبی داشته باشم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت16:21---4 اسفند 1391
سلام وبلاگت عالیه
اگه میخوای چند لحظه بخندی و شاد باشی
حتما به وبلاگم بیا
نظر یادت نره اگه نظر ندی ناراحت میشما
دیگه هم بهت سر نمیزنم


امیر
ساعت14:37---18 دی 1391
سلام پونه جون خوبی ممنون که میای شادم میکنی اما چون توی امتحانات دیر میام تازه دانشگاهمم شهری دیگس خلاصه اگه دیر جواب دادم ناراحت نشو

ghazal
ساعت21:12---17 دی 1391
شايدم اشتباه كردم يه دوست جديدي!!

ghazal
ساعت21:10---17 دی 1391
صباي خودموني؟؟؟اره؟؟
وبلاگ جديد مبارك
مرسي قابلم دونستي ادرس اينجارو بهم بدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 17 / 10 / 1391برچسب:, 15 بـ ه دستانــ saba ♥



طراح : صـ♥ـدفــ